Sayfalar

6 Haziran 2011 Pazartesi

Merhaba :)

Merhaba arkadaşlar. Sizlerle yeni web sitemde tekrardan buluşmak harika bir duygu... Neden öbür siteye devam etmiyorsun gibi bir soru soracaksanız cevaplayayım: Çünkü o sitede pek çok yazarım oldu. Ve şifreleri birçok kez değiştirmek zorunda kaldım. Şimdi yeniden , güzel , temiz bir başlangıç için bu siteyi açtım... Lütfen yorumlarınızı esirgemeyin ;) Hepinizi çok seviyorum =)Ha bu arada bu konunun altına 5 yorum geldiğinde haberlerimizi yayınlamaya başlayacağız. Yorumlarınızda kullanıcı adınızı da yazmayı unutmayınız!..
                        
             Ordinary-Girl1 ~

13 yorum:

  1. Yorumlarınızı anonim veya adı/url olarak yazabilirsiniz. Ama yorumlarınızda mutlaka kullanıcı adınızı belirtiniz..

    YanıtlaSil
  2. _miray_97

    meb. canım ben seni stardoll'da gezerken buldum ve sitenin adı yazıordu sitene bayıldım tabi sawdece sitene değil suitine ve kızınada bayıldım ihş. 5 yorumdan fazla yorum yaazınca benim adımı yazarsın

    YanıtlaSil
  3. İlk başta yorum yapmayı bilmiyordum sana dedim ve bana yardım ettiğin için teşkkür ederimm. evet siten çook güzel ma biraz daha hileler koyarsan çooookkkkk daha güzel olurr bence bu senini hatan değil sadece eksik bir şeyi söyledim sana.

    YanıtlaSil
  4. _miray_97

    İlk başta yorum yapmayı bilmiyordum sana dedim ve bana yardım ettiğin için teşkkür ederimm. evet siten çook güzel ma biraz daha hileler koyarsan çooookkkkk daha güzel olurr bence bu senini hatan değil sadece eksik bir şeyi söyledim sana

    YanıtlaSil
  5. _miray_97

    Diğer siten için üzgünüm. diğer sitenide takip ediyordum onda güzel ve ilginç yazılar vardı ama yeni açılmasına rahmen bu sitede fena değil sana barışarılar diliyorum bende tanıtımıma senin sitene girmelerini söyleyeceğim canım

    YanıtlaSil
  6. ihş. bende yazarlarının arasına girebilirim

    YanıtlaSil
  7. _miray_97

    Neyse benden bu akdar bitanem siteni hepp takip edeceğim ve yazılar yazacagım bu yorumumlar 5. yorumum oluor ihş. adımı yaynlarsın sana başarılar..

    YanıtlaSil
  8. _miray_97

    bazlarında adsız yazıor ama onlarda bencden canım

    YanıtlaSil
  9. Tamam tatlım sitede adını yayınlayacağım...Bu arada Siteyi daha dün açtım (:

    YanıtlaSil
  10. Merhaba canım. Ben Flower_Girls6. Yeni siten hayırlı olsun. Umarım her şey yolunda gider. Başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  11. şeydaa hayırlı olsunnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  12. hayırlı olsun cnm :D

    sbha_00

    YanıtlaSil